Αποφάσισα ότι...


Αποφάσισα ότι...
  • είμαι αδύναμος να αλλάξω έστω και το παραμικρό σ' αυτόν τον κόσμο, αλλά είμαι δυνατός να αλλάξω τον κόσμο ολόκληρο
  • είμαι πολύ μικρός για να μετακινήσω τους βράχους, αλλά μπορώ να μετακινήσω τα βουνά
  • κάθε μέρα που περνάει θα ζω και χειρότερα
  • δεν μπορώ να σταματήσω την κατρακύλα
  • δεν υπάρχει εναλλακτική σ' αυτόν τον κόσμο, πέρα από τη λύση που σερβίρουν κάθε βράδυ στις 8 ή τη μετακόμιση σε άλλο κόσμο
  • ακόμη και να μην υπήρχε η τωρινή τριάδα, όποιος και να 'ταν στη θέση της, την ίδια δουλειά θα έκανε
  • είναι ο καπιταλισμός κι όλοι είστε ηλίθιοι
  • δεν είναι ώριμες όμως οι συνθήκες για το σοσιαλισμό
  • πρέπει λοιπόν να υπομείνω όσα ζω μέχρι να ωριμάσουν οι συνθήκες
  • όποιος ισχυρίζεται πως μπορεί να βοηθήσει να βάλουμε ένα χεράκι να βγάλουμε τουλάχιστον το κεφάλι έξω απ' το νερό, με κοροϊδεύει
  • ή θα πνιγώ ή θα αρχίσω το κρόουλ, τρίτος δρόμος δεν υπάρχει
  • όλοι οι άλλοι είναι μαλάκες, γελασμένοι ή πουλημένοι, εκτός από μένα φυσικά που έχω δει το Φως το αληθινό
  • αφού εγώ πήρα τις πλάκες με τις θεϊκές εντολές, πάντα εγώ θα 'χω δίκιο
  • όσο δεν κάνω τίποτα, κανείς δε θα 'χει και να με κατηγορεί για κάτι που έκανα
  • το μόνο για το οποίο θα με κατηγορούν κάποιοι, θα είναι γιατί δεν έκανα κάτι
  • αυτοί που θα με κατηγορούσαν όμως αν έκανα κάτι, σήμερα με συγχαίρουν για την αδρανή, αλλά υπεύθυνη, καθαρότητά μου
  • μπορεί να ξεμπροστιάζω, εξαπολύοντας μύδρους, σε όποιον τον κανακεύει το σύστημα, αλλά όταν κανακεύουν εμένα, αυτό δε σημαίνει τίποτα άλλο παρά προβοκατόρικες επιθέσεις φιλίας
  • όλες οι συνωμοσίες είναι εναντίον μου, ενώ όλοι οι άλλοι είναι βρώμικοι κακοί που θα με λερώσουν αν πλησιάσουμε στα πέντε μέτρα
  • επειδή ο παππούς μου ήταν ήρωας κι επαναστάτης, αυτοδικαίως είμαι κι εγώ τέτοιος ως εγγονός του
  • όταν οι άλλοι ζητούν κάτι επιμέρους, αυτό είναι οππορτουνισμός, αλλά όταν το ζητώ εγώ, αυτό είναι ταξική πάλη
  • ο εθισμός στο κάπνισμα σκοτώνει, αλλά ο εθισμός στην καθαρότητα τυφλώνει
  • κάλλιο σαράντα χρόνια στεγνοί και καθαροί
  • παρά μιας ώρας -έξω απ' τη γυάλα- ζωή

Με συντροφικούς χαιρετισμούς,

η νεοεκλεγείσα Κ.Ε. του Καθαρού Κόμματος Ελλάδος

πηγή

Σχόλια