Καρκούλιας> Απάντηση στο "Ζω Παλλήνη" - καρφί Μερτύρη για κομματικές ταυτότητες


Αναφερόμενος στο άρθρο σας σχετικά με την προτασή μου περί καταθέσεως των κομματικών ταυτοτήτων 
στο έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο της Παρασκευής και την τοποθέτηση του κ. Μερτύρη σε αυτήν διευκρινίζω προς ενημέρωση των αναγνωστών σας τα εξής.

Την Παρασκευή το Δημοτικό Συμβούλιο Παλλήνης συνεδρίασε προκειμένου να λάβει αποφάσεις για τις απολύσεις υπαλλήλων που ετοιμάζει η μνημονιακή συγκυβέρνηση και εκδώσει Ψήφισμα καταγγέλοντας το πρόσφατο μνημόνιο.


Ο Δήμαρχος ενημέρωσε τόσο το Δημοτικό Συμβούλιο όσο και τους εργαζομένους του Δήμου για τις ενεργειες και επεμβάσεις του ενώπιον των αρμοδίων και εμπλεκομένων μερών, όπως Υπουργείου , Περιφέρειας, και θεσμοθετημένων οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Στην τοποθετησή του είπε οτι στηρίζει τους εργαζομένους ,οτι είναι κατά των απολύσεων και προς έκπληξη όλων πρότεινε ως μέσον πίεσης την κάθοδο στο αρμόδιο Υπουργείο και κατάλειψη αυτού μαζί με άλλους Δημάρχους την ερχόμενη εβδομάδα. Κάλεσε δε τόσο τους Δημοτικούς Συμβούλους όσο και τους εργαζομένους να συμμετάσχουν σε αυτήν την προτασή του.

Στην συνέχεια κάθε σύμβουλος άρχισε να τοποθετείται επι του θέματος να ακούγονται όλες οι θεωρητικές απόψεις περί μνημονίου, μεσοπροθέσμου,ευθυνών, κ.τ.λ.,θέσεις που καθημερινά και κατά κόρον αναλύονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο,χωρίς να γίνουν επι της ουσίας προτάσεις άμεσης πίεσης και εξαναγκασμού της κυβέρνησης προς άρση του νόμου των καταχρηστικών απολύσεων των υπαλλήλων ,οπως ήταν η πρόταση του Δημάρχου.


Στην τοποθετησή μου ανέφερα οτι υπεύθυνοι για το νόμο που συζητάμε είναι τα κόμματα της Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗ.ΜΑ.Ρ και οτι όποιος σύμβουλος κατέχει κομματική ταυτότητα των κομμάτων αυτών να την καταθέσει ως ένδειξη πίεσης και διαμαρτυρίας σε αυτά.

Σε αντίδραση του κ. Μερτύρη στην προτασή μου αυτή , του απάντησα , οτι δεν είναι δυνατόν το στέλεχος της παραταξεώς του κ. Βίτσιος πρόεδρος της Νομαρχιακής της Ν.Δ. Ανατολικής Αττικής, αφ ενός να στηρίζει το κόμμα που λαμβάνει αποφάσεις αντεργατικές και αφ εταίρου ως δημοτικός σύμβουλος να στηρίζει τα θύματα της πολιτικής του κομματός του.

Οσο αφορά εμένα στο ερώτημα του κ. Μερτύρη αν εχω μια η τρεις κομματικές ταυτότητες ,τον ενημερώνω οτι με τις πολιτικές μου επιλογές έχω απαξιώσει και καταδικάσει απο καιρό, όσους μας έφεραν στο χείλος της καταστροφής .

Eρωτώ τον ίδιο. Εμμένει ακόμα στις αρχές και τα ιδανικά της φιλελεύθερης παράταξης και στηρίζει την Ν.Δημοκρατία απο την οποία απεχώρησα εγώ?

Απαιτώ καθαρή απάντηση.

Γιατί πρέπει να γνωρίζουν οι Δημότες τις ξεκάθαρες πολιτικές θέσεις όλων όσων ασχολούμεθα με τα κοινά.

Σχόλια