Πανικός στην ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ > Mυστική δημοσκόπηση ανατρέπει όλες τις μαϊμού δημοσκοπήσεις!

Πανικός στην ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ μυστική δημοσκόπηση ανατρέπει όλες τις μαϊμού δημοσκοπήσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στο skopelos news δείχνουν ότι αυτοδύναμη κυβερνηση κάνει η αριστερά στην Ελλάδα και έχουν ξεσηκωθεί οι Αμερικάνοι και η ευρωπαϊκή ένωση. 

Αυτός είναι και ο πραγματικος λόγος που γίνεται επίθεση ενάντια στο ΚΚΕ. 

Ακούστε λοιπόν την αληθινή δημοσκόπηση δεύτερο κόμμα είναι το ΚΚΕ με μικρή διάφορα από την ΝΔ, και πιο συγκεκριμένα: ΝΔ 19%, ΚΚΕ 17,5%, Σύριζα 13% ,ΠΑΣΟΚ 8%, Ελεύθεροι Έλληνες 8%, Δημαράς 5,5%, ΔΗΜΑΡ 4%, χρυσή αυγή 4%, Λάος 3,5%, οικολόγοι 3,5%, Μπακογιανη 1%, ανταρσία 1%, ΛΕΥΚΟ 12%.
το είδα

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Απλα απο το 81 Πασοκ απο το 80 οργανωμενος σε αυτο το κινητο μου 4 μηνυματα εχει για τον γαμπρο του Μπακατσελου και μαληστα να παρω στην αθηνα σε ενα νουμερο για να μου πουν που και πως μιαζω για Μακακας .. δεν πηγα Αισιχτιρ ρε ..Τα Παιδια μου δεν βολεψα πουθενα αρα δεν τα φαγαμε μαζι εε,και λεφτα υπαρχουν 182 ευρω πηρε δωρο η μανα μου με 40 χρονια δουλειας..Θα παθουν χοντρή πλακα και πρεπει ναι Αγανακτισμένος γιατι τους πυστεψα και οχι που τους ψήφισα ναι ..Εξω και μακριά απο μαντριά και στρούγκες καιρος ειναι ναι δεν ψηφιζω ΚΚΕ και δεν διαφωνο μαζι του αλλα ριζοσπαστη επερναν οι δικοι μου πορτα πορτα τοτε 2 δραχμες για ενυσχηση ελεγε η αγράμματη μανα μου..Τα χρονια τα δυσκολα ναι Την τελαιυται στιγμη θα αποφασισω ναι.Ανορθογραφος αλλα με μπεσα στα λογια μου ..φταιει γιαυτο ο φασιστας δασκαλος μου 1967/71 λατρευε την ορθογραφια και εγω αντιδρουσα με αυτον τον τροπο αφου αριστοροχειρας και αριστερη οικογενια με θεια στην πωλονια τη να μας κανει το σαμπουαν 4σε 1 εμας τοτε και καθε μερα τιμωρία και ξυλο με το παραμικρό λοιπον πασοκ 13, νδ 17,κκε 14, κλπ..ακυρα 15 αποχη 20 μαλλον εκλογες δεν θα κανουν θα της τρεναρουν να το δεις..Πιο απλα δεν εχει