ΚΑΛΟ Ε;;;;;;;;;;;;


 
Ταξιδεύουν ο Παπανδρέου, ο Βενιζέλος και ο Μόσιαλος με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο για Βρυξέλλες. Κάπου πάνω από
την Αττική, κοιτά ο Μόσιαλος στο δάπεδο του αεροπλάνου και βλέπει ένα
χαρτονόμισμα των 200€. 

Το μαζεύει και με ύφος λέει στο Βενιζέλο: "Να μπορούσα να άνοιγα τώρα το παράθυρο, να το πετούσα και να έκανα έναν Έλληνα ευτυχισμένο". 

Απαντάει ο Βενιζέλος: "Γι'αυτό, Ηλία μου, εσύ είσαι
... στο Επικρατείας κι εγώ στο Οικονομικών. Αυτό που θα έκανα εγώ, θα ήταν
να χαλάσω τα 200€ σε 2 κατοστάρικα, θα το πετούσα από το παράθυρο και
θα έκανα 2 Έλληνες ευτυχισμένους". 

Ακούει κι ο Παπανδρέου και λέει:
"Τρίχες... Γι'αυτό κανείς σας δεν θα γίνει ποτέ Πρωθυπουργός! Αυτό που
θα έκανα εγώ, είναι να το χαλάσω σε 4 50άρικα κι έτσι θα έκανα 4 Έλληνες
ευτυχισμένους!!!"

Ακούνε και οι πιλότοι την όλη κουβέντα και λέει ο ένας στον άλλο: 
"Τώρα να το καρφώσω  ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ εγώ στην Πάρνηθα και να κάνω 10
εκατομμύρια Έλληνες ευτυχισμένους;;
anemos

Σχόλια