(ΕΚΤΑΚΤΟ) ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΓΕΡΑΚΑ? ΑΠΟ ΠΟΤΕ?????

Πηγαίνοντας σήμερα το γιό μου στο κλειστό γυμναστήριο Γέρακα για προπόνηση μπασκετ με σταμάτησαν αστυνομικοί οι οποίοι είχαν ζώσει το γυμναστήριο και με έστειλαν να παρκάρω 2 τετράγωνα μακριά.

Πλησιάζοντας απορημένος το γήπεδο, είδα στην.....
πόρτα μια πινακίδα "ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΣΟΚ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ".

Άφησα τον μικρό στα εξωτερικά γήπεδα και πήγα στο κλειστό για να δω τι γίνεται. Αποτέλεσμα ......ο κος Μαγκριώτης (αν διέκρινα καλά), ο Δήμαρχος της περιοχής (εκλεκτός του ΠΑΣΟΚ) και καμμιά 100στή άτομα συμμετέχοντες. Και όλα αυτά με αστυνομική προστασία τουλάχιοστον 30 αστυνομικών συν αυτοί που περίμεναν μέσα σε βανάκια στις γωνίες,


ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ???


Σε ερώτηση προς αξιωματικό της αστυνομίας που βρισκόταν εκεί έλαβα την αποστομωτική απάντηση "ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ".


ΑΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ....ΝΑ ΚΑΘΗΣΕΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ.
ΑΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ......
ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΑΤΕ?????ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΣΑΤΕ?????


ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΣΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣ -ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ - ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.


ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ SECURITY ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΣΘΩΣΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΎΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΑΔΙΟ, (ΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ).


ΚΟΠΡΙΤΕΣ......ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ
ΝΙΚΟΣ Λ.

Σχόλια