Κωνσταντίνος Διακογιάννης : Υποψήφιος Σύμβουλος για το τοπικό συμβούλιο Ανθουσας της Ριζοσπαστικής Δράσης για τη Παλλήνη

♦ Όλοι εμείς που συμμετέχουμε στις εκλογές της 7ης του Νοέμβρη, με τον συνδυασμό «Ριζοσπαστική Δράση για την Παλλήνη», με υποψήφιο Δήμαρχο τον Θεόδωρο Γκοτσόπουλο έχουμε κοινό όραμα για τον Δήμο μας και για το μέλλον της Παλλήνης και των παιδιών μας .

♦ Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1958. Κατοικώ από το 2002 στην Ανθούσα Αττικής. Είμαι παντρεμένος και έχω 1 παιδί.

♦ Τελείωσα το Β! Οικονομικό Νυκτερινό Γυμνάσιο στην Πλάκα.

♦ Είμαι δημόσιος υπάλληλος του Υ.Υ.Π.Κ.Κ.Α και εργάζομαι στο Νος/μείο «Αγία Όλγα ».

♦ Έχω διατελέσει ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Παλλήνης και Γραμματέας του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Παλλήνης.

♦ Έχω διατελέσει Γραμ/τέας του συλλόγου εργαζομένων του νοσοκομείου «Αγία Όλγα» επί 7 χρόνια και σήμερα είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου.

♦ Αγωνίζομαι για το καθολικό δικαίωμα όλων των πολιτών, στα δημόσια νοσοκομεία, ανεξάρτητα από το αν είναι εργαζόμενοι, άνεργοι, ανασφάλιστοι για Δημόσια Δωρεάν Υγεία υψηλής ποιότητας.

♦ Οραματίζομαι και θα αγωνιστώ για ένα Δήμο που δεν θα είναι εξάρτημα της κομματικής εξουσίας, που δεν θα φορτώνει τα βάρη του μνημονίου και του Καλλικράτη στις πλάτες των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των δημοτών.

♦ Θα αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες υγείας στον Δήμο μας , και θα πρωτοστατήσουμε στη δημιουργία υποδομών αλληλεγγύης και στήριξης για τους ασθενέστερους συμπολίτες μας.

♦ Αγωνίζομαι για ένα Δήμο που θα ακούει και θα λογοδοτεί στους δημότες.

♦ Βλέπω την πραγματικότητα όπως είναι, δεν συμβιβάζομαι μαζί της, αγωνίζομαι και παλεύω την αντιλαϊκή πολιτική του Μνημονίου και του Καλλικράτη.

♦ Στις 7 Νοέμβρη καταδικάζουμε την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική και την τρόικα.

♦ Αλλάζουμε σελίδα για μας και για τα παιδιά μας.

Είμαι μέλος του Συνασπισμού της Αριστεράς των Κινημάτων και της Οικολογίας.

Σχόλια